--------------------

skrev sist att jag skulle lägga in fler bilder igår, men tyvärr hann jag inte. Kommer oftast hem vid halv 8-8 och då ska Millan sova, sen ska de ätas och tittas lite på tv innan det är dax för sängen. Så då blir bloggen lidandes. Men jag försöker lägga in varje dag nu så gott de går, för det händer massor varje dag som måste skrivas om. :D
 
Igår åkte jag upp med lite knäckemackor redo tills Pontus kom efter jobb. Jag va där tidigare än han och Emilia somnade i bmwn så jag såg chansen o vända jorden lite i rabatten och rensa bort massa rötter m.m. 
 
 
I helgen försvinner ju allt ogräs runt om och det nya gruset kommer på., :D
 
Här e en bild på de färdiga rummet. Blev skit snyggt. :P Så nu kan vi börja asa med oss flyttgrejer och packa in där, så blir de inte så mkt att flytta sen när de väl e tid för flytt. 
 
 
Igår va lilla Emilia på ett strålande humör. Helt plötsligt har hon blivit jätte gosig och kramas hela tiden. Hon somna till och med bredvid mig i vår säng i morse. Äntligen har hon kommit ur den hemskaste perioden hit tills. Så jag fick iallafall målat alla hörnor och väggen en runda till på hennes rum ru, medans hon for runt i gåstolen.
 
 
 
 
 
Lite mammig blev hon dock när klockan börjar bli läggdax och då gör man så här som bilden åvan. :D haha
 
 
Nu ska listerna målas färdigt, allt runt fönstret målas vitt och väggarna målas 1 eller 2 ggr till, sen kan älskling lägga golvet!:D
 
Pontus började ochså riva ut toaletten igår. Gick ganska fort, så snart står den tom och redo för företaget att komma o börja.
 
 
 
Emilias rum blir klart idag (iaf väggarna. sen går jag ut o börjar rensa ogräs. Imorron ska jag jobba några timmar innan det blir huset igen. :D
 
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback