Idag har de hänt grejer!

Kl 1 va jag, syster & Millan på loppisen på ekebo. Tyckte facktiskt inte där va så mkt grejer för o va en så stor loppis. Men lite fyndade jag iaf. (laddar upp bild på de efter detta inlägget för bloggappen separ och vägrar ladda upp fler bilder).

Undertiden va Dennis o tapetserade i köket. SKIT SNYGGT blev de. Och NU får jag verkligen den myskänslan jag e ute efter.
Pappa satte då upp bänkskivan och skåpen mot fönstret & älskling la golv i hallen. Allt de blev ochså jätte bra.

Blev hemmagjorda, jannike grillade hamburgare till middag innan vi fort iväg i all hast på sexparty hos Niklas&Rebecca. Trevligt va de, men en liten Emilia kände inte för att sova så länge i vagnen så nu e vi hemma o jag ska sova efter en bra dag.

Vill inte lägga upp mer bilder på själva köket nu utan bilder kommer på de i veckan när allt e helt klart! :D

Imorron ska jag börja måla hallen och pappa beger sig hemåt.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback