lyckliga husägare!

Det har varit flera väldigt händelserika dagar nu. 
I helgen var det loppis i Kvidinge och där va såklart vi nu när det behövs massa nya grejer till huset. Var på jakt efter kvastar, hackor och räffsor m.m, men de va där inget alls. Däremot fick jag för 100 kr fatt i en massa krukar, några ramar och en jätte fin hög hållare till blockljus. Loppisar e så bra..!! :D
 
 
I måndes körde vi till Ekeby för att skriva på dom sista papperna till lånet. Mamma följde med som Millanvakt och efteråt körde vi in en sväng till Maxi i Hyllinge.
Fyndade en snygg rosa vattenkanna i Metall, fästen till blomsterlådor, 2 st Kryssbollar (uteblommor) och 2 skita snygga örngott där det stod Världens bästa Mamma/Pappa på. 
 
 
Igår va vi hos Mäklaren och mötte säljarna för att genomföra köpet och få med oss mycklarna hem.
Lyckliga körde vi där ifrån och inom ÖB. Fick tag i 2 stora solcellslampor, 2 st fina grön ljuslycktor ( nu har jag en hel hög till min pysselhörna i huset. Ska använda dom som hängande behållare till pyssel), 2 st zinkkrukor, 1 pärm till alla kvitto på renovering m.m, en kratta och slutligen en jätte söt liten orkidee. Allt detta för bara 200 kr. Skit bra!
 
 
 
 
Idag känner jag mig ganska hängig men tog mig ändå in till Netto med mamma. Sen kollade jag lite Dressyr på tv undertiden som Millan sov och när älskling kom hem käka vi och stack raka vägen in till ByggMax, rusta & ÖB och shoppade loss bland golv&färg. Skriver mer om de imorron. Nu ska vi mysa innan läggdax. Man får passa på när Emilia väl sover. :D
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback