ULLARED!

Igår tog jag, älskling och lilla Millan en lite för tidig tripp till Gekås då vi inte kunde hålla oss där ifrån längre. Och jäklar vad mycket fina grejer och kläder vi fick med oss hem där ifrån. 
Tänk vad man kan fynda för en billig peng. :D

 

Idag har vi målat färdigt vardagsrummet, Vilket var det SISTA rummet vi själva skulle fixa innan vi flyttar in. Måste dock måla kanter&hörn en runda till imorron innan vi börjar en noggrann städning av heela huset.

 


Tillbaka till Ullared. För bara runt 2300 kr fick jag mer kläder till mig och Emilia än jag någonsin fått. Gick förbi "rean" där dom sålde ut MASSA klänningar m.m. för bara 9.95 :- st. Hittade jätte många fina klänningar och en tunn knytväst. 

 

Kom även över: 2 par tunna leggings, 2 par tjocka rejäla leggings, 2 par mjukisbyxor, 4 linnen, 3 tunna "blusar", 1 kofta, En tjock vinterväst, ca 10 par strumpor, ca 5 par trosor m.m.

 

Emilia fick blandannat, flera bodys, tunika, everlastdress, strumpor, 4 st strumpbyxor, leggings, pyjamas, snuttefilt, halkisar, m.m.
Köpte även mössor till oss alla inför vintern. vantar, halsduk m.m.

 

Kom ihåg att jag fick allt detta för bara ca 2300

 

Utöver de så fyllde vi på förråden lite så slipper vi tänka på allt sånt på länge nu.haha. :D och köpte jätte mysiga grejer till huset. Lyktor, lampor, gardiner, krukor, ljus m.m. Skit bra dag!! :D

 

Lite smakprov------>

Mina kläder.


Mina byxor, linnen-                                                               -Emilias kläder.


Vinterkläder och Millans Snygga "Powerfull" mössa.

 

Dagen:





Tajj hittade sin nya plats idag. ^^

 OCH! Min lilja har börjat slå ut!! Så otroligt vacker. Blev väldigt övveraskad när vi kom upp till huset imorse och jag såg denna. Verklgen jätte fin, och den är självplanterad från en billig sommarlök från Ullared.. :D

 



 

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback