Varje dag för med sig nya händelser!

Imorse hade min före detta jobbcoach ringt mig, och frågan hon ställde var om jag ville ha lite grejer från deras lokaler eftersom dom skulle tömmas. Och ja självklart ville jag de.

Så bilen körde till Hbg och dreamwork där en alltid lika glad Ylva väntade med 3 fina rislampor, 2 lackbord, vinglas och 3 stora växter, därav 2 var jukkapalmer. Lite ruttna så Tyvärr sa den ena hejdå och tappade huvet (haha), så jag planterade de som gick o rädda ihopa så får vi se hur de tar sig. Till dom fick jag även jätte stora silvriga metallkrukor, som passar med mina små som jag redan har. Tack till dig Ylva för du tänkte på mig!

På vägen hem körde vi inom familia o käkade på kinabuffen 80 kr - ät så mkt du vill. Sååå jäkla gott och som alltid lyckas man äta aalldeles för mkt. Men räkchipsen e ju så goda! :D

Och nu är hallen nästan färdig. Bara listerna som ska målas vita och fodrena ska målad en gång till. Hann städa ur köket lite med innan Calle&Sandra tittade uppe en sväng.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback