Vårt fina kök - snart klart.

Halva köket är nu färdit, plus lite av golvet och påbörjad tapetsering. Men tyvärr blev de inte alls som jag ville med tapeten och väggstenen, då inte de blev alls dom färgerna jag ville. Så det enda som de nu blir tegeltapet på är den lilla väggen i slutet på köksbänken, och ovanför den. Resten av tegeltapeten ska bort och istället blir det bara en vit tapet med beigha/svarta blommor på.
 
Tråkigt nog kunde jag inte alls få den myskänslan som jag va ute efter i köket pga den starka färgen på tegeltapeten. Jag tyckte att den på nått sätt döljde charmen med stenväggen, och det svarta köket, så därför skulle en ljusare tapet göra sig bättre bredvid så att det istället framhäver hur snygg den gråa stenen e.
 
Men det har iaf hänt mkt och pappa&Älskling jobbar på hårt från tidigt morgon till sen kväll. Duktiga e dom! :D
 
 
 
Här e allt från gamla köket ute, och gipsskivorna på g upp.
 
 
Här har även skåpen börjat komma upp. Och den lilla väggen har ochså växt fram. :P Vid fönstret ska de sättas en lång bänkskiva med högskåp och kylskåp bredvid till höger. :D
 
 
 
 
Här har ni de. Mitt snygga kök. Fast tänk bort tegeltapeten på väggen än så länge. :D Vi e för övrigt jätte nöjda eftersom man lyckats få ett lite prginellare kök än vanligt. Kommer trivas jätte bra där när jag bakar mina kakor och lagar mina middagar. :D haha.
 
Man ser även lite av golvet nere i hörnan. Imorron kommer de va klart i hela., och då flyttar våra köksmöbler och glas m.m. in så vi kan fika&käka där medans vi jobbar med dom andra rummen.
 
 
Avslutar dagen men bilder på mig och lilla Millan! <3
 
//
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback