1 December!

Ja sista veckan har de inte hänt mkt roligt o skriva om.
Hann inte ens fota månen till förra inlägget innan den va gömd bland moln. Haha.

Meeen.. Idag e de 1 December och det ligger lite snö utanför! Mysteriet på greveholm på tv och kaffe i handen. Lite tända ljus och allmänt december myyyys!

Ikväll ska vi på fest hemma hos bror & Rebecca! Dock får jag åter igen va chaffis.... Men bara o hålla ut för snart e de min tur. :-)

Ooch... PÅ MÅNDAG SKA HUSET VÄRDERAS OM! Va tror ni? Nu är det värderat till 895.000 :-. Får vi upp de på 1,1 tro? :D
Isf kommer vi kunna lösa bort dom dyraste lånen o få ner månadskostnaden med förhoppningsvis 2-3000 :-. Det kmr verkligen göra skillnad i boendekostnaden!! :-)

Nu sover millan o jag ska spela av lite bra festmusik inför kvällen.

Gillar ni min nya look på bloggen? Va sugen på nått juligt o löste de lite hastigt så här.

Ha en bra lördag alla och fin början på årets sista månad. :-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback