Bärbar daator!

Sista veckan har det stått ett jääääätte stort paket här hemma till mig från min älskling!

Jag har fått höra att det väger skit mkt!

Dom bar in det i vardagrummet ( kom knappt igenom dörren), och låtsades fortfarande att den vägde ett ton!

När jag sen förväntansfull öppnade
Paketet så va det "tomt"! Haha.
Men kollade jag ner på botten av jäättelådan så va där en liten platt låda och i den va där ......

EN BÄRBAR DATOR!!! <3

Jag sa på skoj till Pontus innan jul att jag önskade mig en bärbar så jag kan underhålla mig när han spelar data alltid. O så fick jag en!!! Överlycklig! :D

Då va de bra att jag köpte vad han önskade sig... Speciella spelhörlurar.
(dock köpte jag dom mot min vilja men ibland får man ju va extra snäll) haha.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback