Dagen..

Jag vaknade helförkyld imorse kl 7. Fixade frulle till mig och min lilla älskling!

Sen blev de några blommor till på mitt ben undertiden som Emilia sov för att sen äta & fixa här hemma och då lyckades jag faktiskt komma ihåg o dokumentera 12/12/12 - 12.12!! :D

Efter det gick bmwn till ängelholm så vi kunde få en för tidig julklapp av världens bästa mamma/mormor!
En ny bilstol!! Sååå bra för Millan e för lång för sin egen. Tack tack tack!! Vi älskar dig. <3

Satt på väg in till Äholm o njöt av hur extremt vackert väder det var ute idag! Solen va låg på himlen och lös så de glittrade helt underbart på all snö. Ville vatt ut o fotat vinterbilder det hanns inte med innan solen gick ner.

Nu ska jag försöka vila lite så man kan bli pigg snart igen!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback