Idag -

Har jag råkat shoppa lite till mig själv undertiden som jag även handlade mat!

Hittade en såååå jäkla snygg tunika/klänning till imorron då jag&mina vänner ska ut på krogen en sväng! tyvärr va den blåa jag ville ha slut i min storlek, men den jag tog va ochså riktigt fin.
Hittade även ett par byxor.. Skit snygga! Allt på rean. De mest välbehövliga jag köpte var en asa snygg väska! 69 :- på Deichmann. Min e nämligen sönder så jag va tvungen o hitta ny. Ganska vintrig & mysig faktiskt! :D bild på kläderna kmr imorron!

ikväll har jag först lagat middag, bytat gardiner i köket, tränat pole dance här hemma o myser nu till Jamie Olivers julmat på tv. Till de har jag glögg och nötter. Möööms... ^^

Ha en skön kväll alla!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback