Idag!

Halva dan idag har jag & min lilla älskling lyssnat på julmusik samtidigt som jag satt upp granen, pyntat den & slått in aaalla pakerna. Känns skönt o va färdig med de.
Dock måste jag ha en förlängningssladd innan jag kan tända granen. Haha.
Efter ett tag bytade vi musik till festmusik o då jäklar satte Millan igång o dansa! Tuff brud när hon går fram till sterion, skruvar upp från högt till jäätte högt, sen börjar hon digga allt vad hon kan! :D

Hon har även lärt sig o säga shhhyyy samtidigt som hon håller fingret framför munnen! Haha.. Vi har nog sagt de till henne ganska många gånger på sistonne. ^^ gaphalsen nummer ett e hon.
Hon kan även pussas! Brukar bli med öppen mun men det är tanken som räknas! <3 :D

Ikväll tatuera jag älskling på handen, vilket var min första handtatuering! Blev faktiskt riktigt bra & Pontus va jätte nöjd! Det är det som är det viktigaste. :D
Dock ser den ut o inte täcka så mkt av handen när vi fota den, men på riktigt ser det skitbra ut!

Nu njuter jag av att här e så mysigt
O ska ha lite avslappning! Har räääätt så ont i min satans rygg.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback