Paaarty!

Ikväll ska jag o mina vänner ut på krogen i ängelholm!
Ska bli riktigt kul o få dansa av sig ordentligt.. ( och ta på mig mina skita snygga kläder såklart).

Dagen har vatt rätt dryg!
"mediterade" eller hade avslappning i morse som jag har börjat med regelbundet varje dag. Min sinne behöver verkligen lugna ner sig o det är faktiskt otroligt skönt efter att man slappnat av i 15 min o sen öppnar ögonen. Hela kroppen känns så lugn.
Men sen tog jag iaf mig i kragen o gjorde en ordentlig lunch så magen inte dör av kebaben vi ska äta ikväll.

- Mörkt fröigt bröd med sallad, gurka, tomat & avokado + en morot och c-vitamin i vatten. Gott!

Nu kollar jag Det Okända!! Aah Terry Evans e helt grym!! Tänk o kunna vad han kan..... :D !!!!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback