Snart är det jul!

Men de känns verkligen inte som det. Jag har längtat efter julmånaden länge o brukar göra det varje år.
Men nu när den äntligen är här så har jag ingen känsla för det alls... Var e julkänslan? Och var e min ork??

Jag har julpyntat o gjort fint men jag har fortfarande inte funnit ork till o klä granen..!! Det måste verkligen göras idag.

Vi ska ha julen här hemma med sammanlagt 12 vuxna 2 små barn. Mys till Kalle Anka, julklappsspelet, gott julbord och trevligt humör.

Ja men då e de bara o sätta igång! Julkorten skickades igår, idag ska det slås in julklappar, jag ska Handla mat och den sista julklappen på fredag, Göra Julgodis på lördag, fixa mina naglar och kalkonmiddag hos mamma på söndag, och självaste julafton på måndag!
Nu ska här bli julstämning hemma!

Igår fortsatte vi på Pontus tatuering. Från början är den En av mina nybörjartatueringar. Iiinte alls bra, men det är det vi håller på o fixa nu.

Ha en bra dag!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback