Tatueringar!

Jag brukar va väldigt försiktig med o gå ut med bilder av tatueringar jag gjort m.m pga många olika anledningar.
Dels ifall inte personen vars tatuering det är vill det, men även för att Jag blir så stressad av att det är många som vill prata tatuering, och som det är nu har jag så lite tid till annat än Emilia o då blir jag även stressad av att inte hinna och orka med i takt med att fler hör av sig!

Men nu ska jag minsann ta tag i det o komma igång regelbundet. ( dock inte mer än ett par ggr i veckan).

- Jag är enbart självlärd, har grejerna hemma och har tatuerat lite då o då under 3 år. Men hade man räknat ihop alla tatueringar jag gjort till ett heltidsjobb, så har jag tatuerat i kanske 4-5 månader.
Lika med = fortfarande nybörjare. (så alla är medvetna om det).

- Jag vill att alla jag tatuerar är medvetna om just ordet nybörjare. Jag garanterar inte en helt perfekt tatuering för dom blir självklart både bättre & sämre. Mycket beror på var på kroppen tatueringen ska sitta, hur spänd huden är ( hur lätt jag lyckas sträcka den), om man sitter still och en STOR del....
----> hur man själv sköter tatueringen efteråt.
Ansvaret ligger ochså helt hos er själva när ni väljer att gå till en hemmatatuerare som inte tatuerat jätte länge. Därför är det upp till er att va medvetna om era val!

Är det någon som är sugen på tatuering så börja skriva till mig på facebook för jag vill inte gå ut med telefonnummer.

- Jag gör bara mindre tatueringen som blir helt klara på samma gång. (inte så stora som vissa av bilderna nedan). Har inte mer än några timmar ledigt åt gången o hinner därför inte så stora tatueringar.
- känns ett motiv för svårt så gör jag inte det!
- Jag gör inga början på helarmar, ryggtavlor m.m. Och jag tatuerar inte hals, bröst & mage än, då det är några av dom svåraste ställena och för mig är det viktigt att jag lär mig där det går bra innan jag går vidare på svårare ställen.

- Detta är pga att det är viktigt för mig o göra ett bra resultat och jag vill känna mig nöjd när jag är färdig, så därför gör jag enbart mindre tatueringar så jag kan fokusera på att göra den fin!

Så är ni medvetna om allt jag skrivit får ni Mer info sen när ni hör av er till mig! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback