Underbara advent!

Ja vilken underbar morgon!

Maaassa mysig & fin snö ute, precis ätit en snabb & lätt adventfrukost i väntan på att Älskling ska vakna samtidigt som jag och min lilla febriga Millan mös till julkalendern. Nu e de här.. Den bästa tiden på året! Vid denna årstiden så verkligen njuter jag o trivs till tusen. Ååh som jag har längtat efter detta! <3

Igår hade vi roligt hemma hos bror&Rebecca! Jag försökte (nykter ;D) få igång alla med dans men det är bara jag som vill dansa alltid. Haha.
Jag körde hem med en Millan som hade feber o Pontus stanna kvar.
Kl 5 vakna jag o då va han precis på ingång. Tydligen hade sjutsfixaren däckat så älskling kom inte hem utan fick stanna o städa, där fick han för att han ville stanna kvar. Haha. ^^ :D

Idag blir de full rulle här hemma inför värderingen imorron!

//

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3831075/images/2012/pic_50bb16439606ee4f1f82dfe5.jpg" class="image">


Kommentarer
Nelly säger:

Va mysigt de ser ut att va!:D^^

2012-12-02 | 11:34:47
Nelly säger:

Va mysigt de ser ut att va!:D^^

Svar: Jaa. :-)
Janniiike

2012-12-02 | 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback