Vilken bra dag!

Morgonen började med att jag hämta fina Emma i Ängelholm för att sen köra till väla o shoppa loss.

Hittade 1 svart tunika, 1 "pälsmössa", en kjol & 2 korta koftor för ca 500 :-.
Den rosa klänningen köptes sist jag va på rean för 90 :- på Cassels. Asa sööt! :D

Efter det inhandlades nyårsmaten innan jag släppte av Emma o körde hem.

Då väntade en fin Alexandra här hemma för att hjälpa mig o förbereda maten inför imorgon. Gjorde färdigt Pannacottan & kycklingfilen så det inte blir lika mkt o göra imorron iom att vi ska ha en trerätters middag!

Nä nyår kmr bli jätte trevligt o för en gång skull firas med bara våra bästa vänner! :D

Kvällen gick i nagelfixar tema. Målade tipparna o la topplack på de. Smörjde nagelbanden och händerna som jag gör varje kväll, i hopp om att få väck mina hårda fula nagelband.
Först handkräm, sen myrraolja och sist nagelbandscreme. :-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback