Då börjas de.

Lånade nycklarna till huset idag för att mäta ut hur mkt golv/färg/tapet m.m vi behöver. Började även röja i trädgården. Jag klippte gräsmattan och Pontus högg ner björkar som växer hej vilt över hela tomten. Det är så att vårt hus har inte blivit riktigt skött på dom senaste 8 åren så allt behöver göras vid och renoveras. Vi ska sätta in helt nytt kök, helt ny toalett, nytt värmesystem, nya golv i hela huset, måla alla väggar och lister. Tapetsera köket plus 2 olika fondväggar måla alla fönster m.m. När de e klart ska hela utsidan på huset målas om, sättas staket runt all tomt, bygga uteplats och rusta upp uthus+garage. Så vi har ganska mkt att göra! Men de e riktigt kul när man gör de till sig själv. :-) De kommer bilder sen för vi ska upp där även idag och röja. Ska försöka få tomten fin så den e klar tills vi får tillgång till själva huset och kan börja renovera på riktigt. Nu slänger jag bara in en bild på mig och min fina lilla dotter. <3. Idag ska vi sooola!! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback