Fredagen!

Igår hjälpte jag&Pontus min bror att flytta in i deras nya hyrhus. Så nu är första flytten av stapeln. Nästa flytt blir vår tur och fy va vi längtar!! Idag körde vi ut en runda till fina Torekov för att hälsa på min farmor&farfar & min pappa som vatt nere en vecka nu o hälsat på. Blev bjudna på super goda jordgubbar med vaniljglass och fick även en rundtur i min farmors jätte fina trädgård. Massor med olika blommor va där och tips fick jag med. :D Nu ska vi snart köra hem efter en grillkväll hos Niklas&Rebecca och även här fick vi en rundtur. En Spindeltur. Haha, jag Säger bara fyyy faasen sicka bjässar de satt över hela huset. Men dagen i helhet har vatt trevlig. Lägger upp några bilder på våra fina vovvar. //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback