Små detaljer ger mycket!.

Jag brukar vilja komma på små förändringar som gör jätte mkt men inte är varken svårt eller jobbigt. 
Därför vill jag tipsa om en idee som är enkel att göra men ger ett jätte fint intryck av rummen, och ger gäster en känsla av att man verkligen anstränger sig för att få ett mysigt hem.
 
Skriv en text på väggen!!

Eller måla nått lite fint som en blomma, not, kinatecken, stjärna eller vad man nu tycker om.
 

Sånt smått pynt på väggarna gör att rummen ser mycket mer ompysslade ut, men egentligen är det inte så mkt jobb bakom. Bara en pensel, färg och en känsla.
 
Hemma har jag gjort några små pyssel på väggarna som jag tänkte visa!
 
 
En text i hallen.
 
 
Du vet väll om att du är värdefull, att du är älskad här och nu. Att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du.
Så fortsätter texten som är en dikt.
 
Ett litet kärleksaltare i sovrummet. <3

Kommentarer
Elin säger:

Fin blogg! Besök gärna min och lämna gärna en kommentar efter dig! :)

2012-07-19 | 22:23:37
Bloggadress: http://elinsophia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback