1 November = 4 år <3

Kan ni tänka er att jag & Pontus haft 4 härliga år tillsammans?

Igår hade vi 4 år & mina tankar har gått igenom allt mysigt, roligt & underbart som vi haft genom dessa åren.
Egentligen är 4 år i sin helhet inte speciellt lång tid. Men för oss är det jätte länge! <3
Vi har hunnit med massor...:

- mååånga fester.
- Västerås Power Meet med vänner.
- hotell i göteborg, mydog & universeum
- olika jobb.
- flyttat 6 ggr. 1 hus, 2 lägenheter, 2 ggr hem till min mamma. Nuuu...
- köpt hus!!
- renoverat rubbet!
- 4 olika bilar. 3 kvar fortfarande.
- haft Skilla i snart 3 år.
- haft taizon i 2,5 år.
- haft 6 olika katter. Har fortfarande 3 st.
- iller & kaniner.
- operationer & sjukdomar..
- bråk & tjafs.
- 3 st jular/vintrar.
- fått VÄRLDENS FINASTE EMILIA!
- dop.

Ja tänk vad man hinner med på så "kort tid". Och detta är ändå bara i stora drag. Alla små grejer går inte ens o skriva ner.
TACK älskling för denna tiden tillsammans. Hoppas det blir minst 20 ggr så många år till!
Älskar dig!!

Igår firades det med en trerätters som jag komponerade ihop tills älskling kom från jobbet! Kan ju börja
Med att berätta.... Jag fick ett par jätte mysiga fårskinnstofflor av min fina man.
Han hade även köpt jordgubbar, choklad & hjärt/stjärnchips!

Jag bjöd på:

FÖRRÄTT: Toast Jagen. (skagen med inslag an jannike, haha) :D
- Toast.
- Räkröra av räkor, skivad svamp, vindruvor (delade), majonäs, creme fraiche, salt & peppar.

MIDDAG: HELSTEKT FLÄSKFILE, KLYFTPOTATIS, HARRICOVERT, BERNAISÅS & SALLAD!

Köpte bean färdig så jag gjorde även en kantarellsås till ifall bean inte var god. :-)

EFTERRÄTT: VIT CHOKLADPANNACOTTA MED VANILJSTÅNG & HALLONMOS!

Älskling fick även ett jätte gulligt kort av mig!

Avslutar detta inlägget med en stor PUSS TILL MIN FINA FAMILJ! <3

//


Kommentarer
Coachtanten säger:

Fina Jannike,

Det är så härligt att läsa om din unga familj. Bra att ni värderar varandra högt, gör det även griniga dagar. Ett bra team är ni!
/Ylva

Svar: Tack Ylva! :)
Janniiike

2012-11-02 | 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback