Åh kan de bli mysigare??

Jag idag asa jag ut mig själv & Millan i vagn för att åter igen samla granris!!
Fasen va snyggt det är där ute nu!

Jag har ochså fått upp ännu en ljusslings uppe på balkongen, och det kommer det foto på sen för de får ju faktiskt bli lite mörkt först, annars syns det inte. ^^

Nu är där iaf massa granris utanför trappan. Gjorde ett supermysigt bord ute med - minigranar, - granris, - mossa, - galler, - kottar, - pinnar, - ved, - korgkruka, - äpple & - staketstolpar! Fattas bara en liten mini ljusslinga på granarna som står i krukan. Det kommer även sen va ett ljusnät över vår rodedendronbuske på gräsmattan!

Ikväll är det Pole Dance igen. :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback