Dekorationstips + dagen!

Idag vaknade Emilia halv 6, efter en vaken halvtimme vid halv 4 inatt med.
En trött Jannike fick som alla andra dagar sista veckan, snällt kliva upp och gå ner med lillungen. I med lite välling i hennes mage, ny blöja sen somnade jag om henne i vagnen. Jag la mig då för att sova lite till i soffan men
Nepp där tycker inte min hjärna att man ska sova, så jag fick nöja mig med att sluta ögonen en timme tills hon vaknade igen. Haha.

Käkade skit god frukost, drack kaffet som varje morgon smakar lika gott som dagen innan, fick besök av pappa som hade Melanie med sig för att fixa med kaninerna & sen klädde på Millan för att gå ut en runda!

Dagens tips blir nått som jag är väldigt förtjust i. GRANRIS! Gå ut en sväng i skogen o ta lite granris som man sen stoppar i alla sina blomlådor. Ser både ordningssamt och jätte mysigt ut.
Jag fyllade blomlådorna idag & ska nästa gång lägga ut på & nedanför trappan. Väldigt vintrigt och dekorativt! :D
Akta er dock för kådan för den e hopplös! ^^ haha.

Efter det körde vi till Stidsvig för några timmars jobb. Millan följde med Mormor hem & världens bästa Pontus hjälpte mig räffsa bort maaaassa löv. Men inte nog med de. Han formade i smyg en lövhög till ett hjärta & skickade en bild på den till mig. Rääätt gulligt asså! ;D

Hem för vidare fix innan Kenny & Alexandra kom för ordinarie söndagsbesöket!

Så nu efter lite Kaffe & poppisar ska en sjuk mig sova gott dom få timmar man har att sova på. (om Hostan kan hålla sig lugn tills jag somnat). Men än så länge verkar det lovande. :-)

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback