Doktorn!

Jag börjar morgonen med ett nummer av nya Matmagasinet - julspecial & en skit god kaffe. aaaah snart sätter jag minsann upp mina julstjärnor!!! :D haha

Kvart i 12 blir det tyvärr en sväng till Doktorn för halsprov & hostmedecin.
Nu får de räcka med alla förkylningar med hosta. Måååste få min hostmedecin igen annars dör jag varje dag fram tills de att hostan är över. Det vill säga om några veckor då. ^^

Har heller ingen röst kvar och halsontet går varken över eller blir värre, så därför får jag plåga mig med ett hemskt otäckt halsprov för säkerhets skull.
Inte kul för Millan om jag går med en halvt dold halsfluss & smittat henne.

Krya på mig själv så jag iaf kommer kunna åka till PoleDancen nästa vecka. :-/
Men Tur att jag har en stång hemma att träna på när jag e frisk igen!! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback