Fullmåne!

Usch det är ganska läskit o bo här ute i skogen när månen lyser så starkt. Man kan nästan skymta dom små fullmånsvarelserna i dom upplysta skogarna runt omkring! Haha.

Av nån anledning va jag rätt mörkrädd ikväll när jag va ensam hemma. Då är det ganska krävande o gå ner i en halv mörk källare för o elda, eller gå ut till kaninerna när lampan utanför e sönder. Så det väntade jag med tills pontus kom hem för o få assistans mig med ficklampa.

Det läskiga är ochså att man hör hur de knastrar runt omkring en när man e ute på kvällen, O olika djurläten med. :D

Jag tycker oftast det är väldigt mysigt med anlighet, mörker, djur, skogar och liknande, men ikväll va de bara ruggigt. ^^ :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback