Helgen.

I fredes fick jag höra att det var fest hos våra kompisar på lördagen. Sugna blev vi och barnvaktsjakt påböjades.

Barnvakt hittades ochså!
Millan fick va hos Faster Susanne, Dennis & kusin Store Sebbe. (finns nämligen 2 Sebbor så de blir en store & en lille Sebbe.)

Tidigare på dagen va vi i Stidsvig och jobbade. Eller rättare sagt jag jobbade och Pontus & Millan körde till Ä-holm för ärenden. Sen efter mer än 3 hs lövräfsande så gav jag upp och blev hämtad för att köra hem o fixa till oss.

Lämnade Emilia och körde vidare på fest. Va faktiskt riktigt roligt! Jag e glad att jag lärt mig festa & ha kul även nykter. Det är så mkt skönare att vakna dagen efter o va pigg.
Tack till våra bästa vänner!

Idag hämtade vi Millan halv 11 och det hade gått skit bra! Hon sov till klockan 7!!!! Och hon hade även både på kvällen och när vi hämtade henne sovit i Dennis famn. Jäkla lyx.... Oss vill hon minsann inte mysa med. Haha. ^^

nu har vi fixat här hemma och ska kolla en skräckis undertiden som vår fina lilla älskling sover en stund, Mer jobb i eftermiddag för mig & golvläggande hos Kenny för Pontus.

Lägger upp en bild på vår suttande Pante. Haha. Söte katt. Han suttar just nu på allt! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback