Ja då va verstan igång!

Nu har jag börjat dra igång julkortsverstaden. De är ju ganska många som ska göras och vi ska även fotta Millan och hennes kusse som jag tänkte klistra in i julkorten jag gör själv.
Jag köpte för några
Månader sen, jätye fint pyssel från Panduro så där e jätte mkt att välja på. Det gör de så mkt roligare att pyssla på.

Den 18 November fyller lilla Emilia 1 och då ska vi ordna kalas för henne. Så i vecka börjar jag baka.
Hade tänkt saffranskanelbullar, kolakakor, kärleksmums och tårtor! :D

Så idag efter jobb får jag hämta hem assistenten från mamma o sätta igång.

Nu fattas bara allt julpynt och snö ute! Åh så mysigt. <3
(snart drar ju även julmarknaderna igång för fullt).

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback