Min morgon!

Börjar jag med att vakna KLOCKAN 7! :D gött eller vad?

Sen frukost, kaffe & how i
Met your mother! Har nyligen börjat följa de, o fasen va bra de e. Haha. :D det är mitt nya morgon program istället för jims värld som jag nu sätt alla avsnitt på typ 2-3 ggr. ^^

PoleDancen igår gick skit bra! Öm e man e kroppen idag iaf och tråkigt nog känns min förkylning mer nu efter att jag ansträngde mig. Hoppas den försvinner helt snart.

Idag tänkte jag hitta nått mer o pyssla med. Måste bara komma på vad. Haha. Kommer iaf bilder på ljusslingorna där ute ikväll när det börjat mörkna. Hann inte igår då vi fick fixa med diskmaskinen för den krångla. Så nu blir det bara några bilder av fönstret på ovanvåningen.

Förresten fixade Pontus till den vita utbyggnaden i taket inne i gröna rummet i helgen. Blev skit snyggt! Vi ska nämligen försöka färdigställa allt smått som e kvar i huset så vi kan omvärdera huset och förhoppningsvis lösa bort det dyraste renoveringslånet. :D så det ska sättas lister, målas fönster & foder, lacka lite i köket, tvättas fönster, få in sista lilla veden, ställa iordning, gås med trimmer och massa mer. :D

Ha en bra dag alla!
//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback