Som alltid...

Börjar dagen rätt så tidigt. Strax innan halv 6 vaknade Emilia! Usch va jooobbigt!

Har nu ätit frukost, och försöker njuta av morgonen med lite glögg och mina nya tidningar. :-)
Jag älskar o läsa olika tidningar, och istället för att gå o köpa dom till ett högt pris så letar man upp olika erbjudanden på internet. Som tex: 4 tidningar + 2 biobiljetter för = 199 :-.
Eller: 3 tidningar + body lotion, dusch gel och ett smycke för 99 :-.

En tidning löst i affären kostar mellan 45-65 :-.
Men de viktigaste är att absolut inte glömma o säga upp tidningen sen när
Prenumerationen gått ut för annars får man betala fullpris.


Igår gick jag ut i mörkret o skulle mata kaninerna, och till min stora förvåning va inte lasse där. Utan när jag öppnade fodertunnan så satt han där i. HAHA! Man kan ju undra hur många timmar han vatt instängd i den. ^^ lille stackaren! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback