Då var de dax!

Kl 18 börjar min första gång med Pole Dance! Fii va nervöös jag e!

Jag vet att jag inte har nått o va nervös för, och att de e bara jag som mår dåligt utan att nån annan märker de.
Men har man känsliga nerver så e de verkligen inte lätt o kontrollera dom!
Inte heller gör de saken bättre att man har en strulig mage som ligger till grund för ens nervositet. Rädslan av att få ont i magen bland folk man inte känner.. iinte alls kul. ^^

Och ja som vanligt är jag ute i extremt god tid för o slippa riskera att komma försent efter att man inte hittat parkeringsplats, eller haft lång o gå från bilen m.m. Men där vet jag vad jag måste öva på!

Reelaax, slappna aav. Täänk inte så mycket på vad som kan eller kommer hända! Ska nått hända så händer de ändå, hur mkt man än planerar och står i.

Men det ska verkligen bli skit kul o börja på nått, eftersom de e första gången på många år sen jag gjorde nått för mig själv. ( kanske därför man utvecklat lite socialfobi) haha. Så nu tar jag mig i kragen o slutar noja!! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback