Denna kvällen kommer bli BÄST!

Igår va jag & min älskade bästa mamma på en skit bra shopping tur på familia.

Sist jag va där hittade jag ett par skor som jag så gärna ville ha, men inte hade pengar att lägga på.
Igår FICK jag dom skorna av Mamma!! tack, tack, tack, tack!!
Och inte nog med de... Jag fick en ryamatta i inflyttningspresent av henne! Jag har världens bästa mamma! <3

Ikväll ska Emilia för första gången sova över hela natten hos mamma för vi ska ha INFLYTTNINGSFEST och ALLA våra kompisar kommer hit och det ska bli såå kul. Vi blir cirka 16 pers och musiken kommer dåna ur högtalarna. (ja har man hus och minimalt med grannar kan man spela på sooom fasen & de e de bästa som finns med hög musik och en låt man älskar).

Vi har även fått en ny liten familjemedlem. En helsvart liten supersöt kisekille!
Jag & lillasyster hittade honom utanför mamma och tog han med hem i värmen. Han satt där o skrek hysteriskt efter mat, och försökte ta sig in i lägenheten gång på gång. Han e troligen runt 4-5 månader, jätte mager, va utsvulten & ganska svullen om magen. (förhoppningsvis inget farligt) Han har även ett sår på svanstippen!
Det är verkligen världens kelnaste lilla kise & han har fått namnet Panthera! Antagligen är han en såkallad "sommarkatt". Folk som köper med sig kattungar till sommarstugan, sen lämnas dom kvar ute när sommaren är slut och familjen beger sig hemåt! ( hur man nu kan va så hjärtlös att bara lämna en familjemedlem sådär). Är det nåns katt så får dom såklart tillbaka honom, men finns det en ägare till honom så förtjänar dom inte att ha djur, så som han ser ut.
Findus tycker iaf redan om honom, men den dära surekäringen Skilla e tosig på han. Men de e hon dock på ALLA. Människor, katter, hundar, barn. Jaa allt som kommer i vägen. Så med tiden kommer hon säkert acceptera honom som med oss andra.. Typ, kela i 1 min sen bita och morra, sen kela lite till.

Men nu ska här städas, duschas, & fixa till sig.
Ha en skit bra kväll alla. De kommer vi verkligen ha!! :D

//


Kommentarer
Coachtanten säger:

En sann djurvän är du! Underbart.
/Y

Svar: visst e jag. ^^ Haha
Janniiike

2012-10-19 | 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback