En hetsig helg!

Ja denna helgen har vatt knökfull av aktiviteter.

Fredag: hos mamma på förmiddagen, några h jobb sen hem med följetåg av Melanie som skulle sova över. Hantverkare där hemma (toan nästan färdig :D), gäster på kvällen, med den godaste tacosen till middag på länge. X - Factor på tv! (heja Malcolm, Benny & awa).

Lördag: upp i tid efter en ganska sömnlös natt, iväg & käka frukost på ikea! Shoppade bänkar till ovanvåningen som vi sen ska vända och ha lådor under till kläder.
2 datastolar, 2 databord, en barnstol & lite smågrejer som ljus, en liten blomma, batterier m.m. Allt detta för 1900 :-. Fasen va bra! :D

Tråkigt nog började Saaben dumma sig i Hbg, & tydligen har nog Tändkassetten gått sönder så jag kunde inte släppa gasen ens för att bromsa för då dog bilen. Så hela rundan ner om biltema, inom Åstorp för att köpa nytt köksbord (alltså körde jag även med släp), inom Östra, sen hem så fick jag bromsa & gasa samtidigt. Det va en utmaning, men gick faktiskt riktigt bra så hem kom vi i alla fall.
OCH DÅ... Full fart för att inreda gröna rummet, städa och fixa innan våra kompisar skulle komma.

Söndag: Upp i tid idag med efter ännu en sömnlös natt, iväg på några timmars jobb undertiden som Pontus & Emilia skulle till Media Markt.

MEN!! Puuh... Innan Östra börja det slå och vobbla i Bilen. (BMWN denna gången). Jaha.... Då va de punka på vänster framdäck, och eftersom det är låg profil på däcken så hade det krängt av på halva.
Så bort till Shell där Pontus kunde pumpa&kränga på de igen. Får väll hoppas att inte däcket förstördes helt så man ska behöva köpa nytt nu när det snart e dax för vinterdäck.

Meeen nuu.... Har jag fått upp allt pyssel i pysselhörnan och lilla Millan sover.

= Jag ska nu göra nått luuugnt! :D haha

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback