En sorgsen dag!

Sen vi ställde om klockan har Emilia vaknat kl 5 o inte kunnat sova mer. Så det blir väldigt tidiga mornar för mig, & de märks tydligt när jag ligger ensam o sover på soffan när klockan e 21.00. Haha. Och de händer inte allt för ofta, men ialla fall....

Jag Kom till Hbg igår, parkerade, fixa park-biljett & gick till Impulse Dance!
Meen.... DÄR VA STÄNGT!

Stod bara en lapp på dörren, stängt v.44.
Jaha?

Ingen info förra veckan när vi va där, och ingen info på hemsidan. Och låginformerad som man är när man bara går hemma så visste jag ju inte att de brukade va stängt på de flesta ställena i samband med loven. ( vad de nu e för lov just nu). ^^
Så jag körde till Hbg bara för att få köra hem igen. Onöödigt!
Så när jag kom hem gick jag ner i källaren o körde genom hela kroppen med blandade övningar. Kändes skönt att iaf göra nått när det inte var Pole!

Idag är ialla fall ingen rolig dag!
Tyvärr är det begravning för Pontus Mormor kl 10.30. Jag blev tillfrågad om jag ville sjunga på begravningen, men som tur e sa jag nej denna gången. ( för första gången) Annars hade jag mått sååå dåligt just nu. Begravningar e inget roligt, iaf inte när de är med någon som berör en.
Denna gången slipper jag att de e nån jag kände väl, men för min del är det hemskt nog att bara sitta bredvid och se alla andra så ledsna. Speciellt att se Pontus må dåligt. Men ta mig i kraaagen, sug in alla känslor & stötta istället. <3

Dagen för iaf nått bra med sig.

Jag ska klippa mig i eftermiddag om vi hinner. :D det är verkligen på tiden för mitt hår e ganska risigt nu. Ska bli skönt o få klippt topparna, och klippt upp de lite. :D

Nu = Kaffe & senaste numret av ToppHälsa! :D
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback