Fredag!

Idag körde jag till mamma för lite frulle&Kaffe så mamma fick träffa Millan eftersom hon hade Millan abstinens! :D

Efter de körde jag hem, städade hos kaninerna, städade inne, käka, elda, träna & somnade Millan.

Snart kmr älskling hem och tråkigt nog ska han ha Lan hela kvällen/natten/förmiddagen. (Jag e lite sådär ute på den punkten då jag inte förstår varför man ska sitta uppe en hel natt & spela, haha).

Så ja jag ska ha en lugn kväll i soffan för min mage har återigen satt sig på tvären. Killarna ska käka kebab idag, men iiikke jag! ^^ då dör min mage. Haha.

Idag bestod träningen av styrka!
Tränade lite av alla muskelgrupper. Biceps, triceps, bröst, axlar, rygg, mage, & ben. (tränar inte specifika muskelgrupper per gång utan tränar en övning per muskel varje gång man tränar istället. Dricker proteindrink endast direkt efter träning dom dagar jag styrketränar.

Tänkte köra på:
MÅNDAG: styrketräning hemma.
TISDAG: Pole Dance.
ONSDAG: promenad.
TORSDAG: styrketräning hemma.
FREDAG: ledigt.
LÖRDAG: styrketräning hemma.
SÖNDAG: ledigt (promenad).

När vi väl fått upp en egen stång här hemma så klämmer jag in eller bytar ut träningen mot Pole Dance då & då. & Promenaderna blir både fler & färre beroende på ork, humör, väder & hur mkt man har & göra för övrigt! :D

Ha i alla fall en bra helg alla!

Imorron & på Söndag ska all ved in här hemma! Blir även litta jobb för min del! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback