Inflyttningsfest.

Till både min & Pontus besvikelse så va de jätte många bjudna som hoppade av i sista sekund igår, när vi satt o väntade på att de skulle börja rulla in folk. Ingen kom i tid och hälften kom inte.

Men de fanns inte mkt o göra åt det, utan vi körde på som tänkt!
Och det blev SKIT ROLIGT! :D
Vilken tur att man har några vänner som alltid ställer upp och finns där! Ni vet vilka ni är!!

Jag hade verkligen jätte kul o fy fasen va vi dansa! Haha.
Musiken va så hög så grejerna vibrera ner från högtalarna. Stearin på golvet, en söndrig kruka+blomma & det vibrera till och med så mkt i väggarna att tavlorna trillade på hyllorna. Yes, haha!
Nä fy fanken, ALDRIG MER LÄGENHET! De e helt underbart när man bara behöver tänka på sig själv!

Lilla Emilia hade vatt jätte duktig hos mormor, men när jag vakna imorse sakna jag min plutta jätte mkt. De känns så ovant att inte ha henne bredvid sig på natten.
Men Massa tack till mamma som va barnvakt & Skutt som körde sängen fram och tillbaka!

Nu återgår vardagen till de normal igen efter en slö dag med städning efter en vild fest och städning av hela källaren så vi kan måla innan all träningsutrustning ska hämtas.
Förhoppningsvis kommer de massa ved imorron ochså & jag ska jobba på förmiddagen. Fullt upp som vanligt!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback