Inomhusträning!

Ja dagens träning blev bara inomhus pga det hemska blöta regnet som öser ner.
3x8 reps på samtliga övningar.

- armhävningar.
- hantelcurl biceps.
- hantelcurl biceps omvända.
- triceps med hantel bakom huvet.
- dips mot stol.
- övning med gummiband.
- benlyft liggandes åt sidan. Raka.
- benlyft -II-. Böjda.


- situps 3x10 raka + sidan.
- benböj 3x16.

Sen vaknade lilla Millan så då hann jag inte mer.
- Till Emilias lycka kom Mamma&Melanie en runda på kaffe, och under tiden ville Melanie testa fläta mitt hår, så jag flätade hennes med! Och till min förvåning blev det jätte bra.. Haha. Brukar inte lyckas med inbakade flätor men idag gjorde jag minsann! ^^

Dagen middag bestod av:
KYCKLINGLÅR, POTATIS & MORÖTTER och BRUNSÅS!

Muums!

- Ikväll hade vi besök av Magnus, Sandra & lilla Hemi för Sandra skulle fråga mig några frågor om döttrar mellan 1-5 år, till en undersökning hon håller på med. Kaffe, Pepparkaka och trevligt snack. :D

- Nu kollar jag Det Okända ( alltid lika spännande & intressant ) och Pontus spelar data.

- Imorron ska Millan på läkarundersökning på Bvc, och då får vi sällis av Alexandra & Elna och vi börjar dagen med ordinarie Aggarps Rundan!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback