Oväntad energi.

Ja idag slog det till så jag fick både dammsugit, tvättat, städat av hela kök + ugn, och gick aggarps rundan.

Dagen igår hade vi Kenny&Alexandra här hela dan så nu är både badrum & värmen så gott som klart!! :D
Duschen invigdes ikväll o Va skönt de va o kunna duscha här hemma i huset.

Bilder kommer så fort jag fått in alla grejer och gjort lite fint på toan. :-)


Och nu måste jag skriva av mig lite...

Mitt i all denna stress så måste jag nu försöka komma ihåg mig själv lite, så man inte börjar tappa vem man e.
Barn, hus, familj, djur, vänner och allt annat vardagligt som ska hinnas & orkas med känns ofta rätt krävande, speciellt när magen blir värre om jag blir stressad. ( och blir magen värre blir jag automatiskt mer stressad). Usch, ond cirkel det där!
Men magen har vatt så extremt elak mot mig sista veckan, så jag känner att jag börjar tappa tålamodet och orken till allt.
Många tycker att Mammor som är föräldralediga har all tid i världen, MEN.. Haha. Så e de verkligen inte här. Med en vild 11 månaders bebis är det inte alltid lätt o hinna med, och bara den enklaste grejen kan bli jätte jobbig när man har barn & en ond mage på de.
Men jag försöker se framåt tills när det kommer in en lugnare tid i mitt liv, och tänker på vad nästa år ska ge mig.
En utbildning hade vatt riktigt bra! :D

För jag Satt iaf innan idag och beslutade mig för att söka ett par kurser som förberedelse inför Hälsocoach eller Arbetsterapeut nästa höst! Har verkligen bestämt mig nu att det är det jag vill göra..
Och den 23 ska jag försöka åka ner till Hbg o börja med Pole Dance. Valde det för det verkar jätte roligt och utmanande, och jag tänker göra de för att för en gångs skull tänka på mig själv o ge mig själv lite rolig fritid för bara min egen skull, som jag inte haft på många år.


Tur jag har världens bästa lilla Millan hos mig alltid så man slipper va själv! Hon ger en alltid ny energi att ta tag i saker, även om hon ibland ochså kan va den som tömmer en på lite ork. Haha! ^^

Nä nu e de Jannike som gäller. (Och Emilia såklart) :D

//


Kommentarer
Mamma säger:

Mina vackra underbara töser <3<3<3

Svar: Du med! <3
Janniiike

2012-10-12 | 11:02:24
Coachtanten säger:

Bra plan med utbildningen!
/ Y

2012-10-13 | 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback