Trääningsvärk!!!

Åh älskade träningsvärk! Det kan göra sååå jäkla ont, men det är ändå alltid lika skönt & roligt när man får de! Det är tecknet på att man gjort nått bra..

Pole Dancen va jäätte kul! Jag längtar redan till nästa gång.
Nu fattas bara att vi ska fixa upp en stång här hemma så jag kan träna maassooor!! :D


idag ska jag ta mig ut o gå halv milen, sen städ här inne & ute hos kaninerna. I eftermiddag ska vi en sväng till biltema, & en runda in på väla på jakt efter hotpants till mig.
Måste ochså få fatt i Kan Jang för jag känner att det nog kommer en förkylning på besök snart! Och det är jag verkligen INTE med på. Den måste istället utrotas innan den ens hälsat på.
Men iaf Efter de hinner vi förhoppningvis lava in ett lav till av veden. Tur vi har fått låna pressening av Chrille så vi slipper ta in 13 kubik på en gång.. Haha.
Älskling ska träna ikväll så jag får väll se om de blir ett lätt pass för mig med. :-)

Men ja ännu en helt fullspäckad dag men när de bara är roliga händelser får det gärna hända mkt!

(bild på mig & Millan sen i somras).

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback