Vilken fin känsla jag gick idag!

Igår vräkte de ner massa hagel, men idag tycks de har omvandlats till ett underbart täcke av snö!

Jag vaknade klockan 7 av lilla Millan & drog mig upp ur sängen strax efter. Gick ner, gjorde frukost, startade tven med Jims Värld, tände ljus och satte mig i soffan o bara njöt av synen utifrån! Jag älskar vintern, snön, kylan, julen, mötkret och allt som har vinteranknytningar till mys & kärlek!!

Att sitta inomhus en kall, snöig vinterkväll med massa levande ljus, julstjärnor i fönsterna, en liten kopp med glögg & några lussebullar, det slår allt!

Då trivs jag verkligen när hela familjen myser, är tillsammans och är glada!
Åh jag vill börja byta till jullampor redan ny. Men njaa... De e nog lite för tidigt! Haha. Dock kommer jag nog fuska så pass så att när Emilia fyller 1 år då ska julstjärnorna iaf va uppe! (18 November). E de nått man verkligen tycker om så får man ju uttnyttja situationen o göra de så länge de bara går! Haha.

Fina vinterkänslor till en vinter att se fram emot! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback