------------------

Ja där känns de faktiskt fortfarande som hemma. Både ute och inne i lägenheten, fasten mamma har alla sina grejer där nu.

När jag ändå va där så fick jag tvättat en massa som låg o väntade i tvättpåsarna.
Har fått hem min nya super snygga tvättmaskin i märket Elektrolux, men den var inte startklar fören nu ikväll.

Det blev ialla fall en sväng om med vagn & hund i Östra. Hösten smyger på sakta och mysigt! Det var dessutom väldigt Skönt med lite motion..

Nu har vi ätit Middag. "FuskMiddag!"
Senaste veckorna har vi inte haft mkt tid över med allt som skulle göras och allt som SKA göras. Middagen idag är beviset.

- POMMES, KYCKLINGFILE & BEARNAISÅS på påse. -

Pommes & kyckling görs tillsammans i ugnen. Och såsen tar knappt 5 min.
Det är bra snabbmiddagar så man kan göra annat under tiden. Haha.

Läste förresten Nya numret från Amelia idag, och där var det deras årliga höstreportage om BRÖSTCANCER!
Verkligen gripande att läsa och man börjar tänka till mer nu när de gäller olika sjukdomar, och ifall de skulle hända en själv. Tankarna på hemska saker har dubblats sen man fick barn. Nu har man ju ansvar för ett litet liv och dess framtid. Ibland kan man tänka lite väl mkt på hemskheter. Så Jag säger bara,

- Undersök era bröst!!! -

Undersök själva eller låt er partner göra det en gång i månader eller oftare.

Dom hade även en kampanj att om man gillade deras sida på facebook så skänkte dom 1 krona till bröstcancerfonden. Det är en lätt men god gärning!

Ha en trevlig kväll alla! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback