Ska man bo i skogen så..

På onsdag får vi riktigt bredband här hemma, så fram tills dess går vi runt med väääldigt dålig mottagning, och ett hemskt slött internet.
Så det är en pina att sitta på telefonen o försöka uppdatera bloggen m.m.
Men jag lyckas ändå få fram några blogginlägg. Iaf efter onsdag kan jag uppdatera ordentligt från datan på det färdiga renoveringsresultatet. :D

Idag har jag haft o göra konstant. Städat, rensat, sorterat, rensat ogräs på gårdsplanen, städat hos kaninerna, packat i lägenheten, tvättat, jobbat, lagat mat, vattnat blommorna o ja mkt mer. Inte en lugn stund, men denna dan va faktiskt jätte bra.

En glad liten Emilia och en pigg Jannike = få mkt gjort! Haha. Och de gillar jag!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback