Sköna Söndag!

Det är alltid mkt roligare att packa upp och inreda de nya hemmet, än att packa ner o flytta grejerna dit! (såklart) haha!

Igår fick vi flyttat nästan alla mammas grejer. Alla stora möbler och dom flesta lådorna, men allt smått skit ligger kvar. Precis som de gjorde i vår lägenhet, och kul är de inte o gå igenom de. Haha. Man får lite ångest när man vill slänga nått men inte kan släppa tanken att meeen.. De kan vi ju faktiskt behöva
Nån gång i framtiden. :D

Inatt hade jag min första Hel natt med sömn. Såååå göött!! :D la mig vid 12 tiden och vaknade 6.30 av en liten hals som stod och tillvärkade oljud bredvid mig.
Upp & äta, dricka kaffe, byta om på oss, testa rösten och handla doppresent.
Tyvärr konstaterade vi direkt att de absolut iiinte gick att sjunga. Konstigt att man egentligen annars kan sjunga, för att sen inte kunna ta en ända ren ton. Haha.
Så idag satt jag onervös på bänken för en gångs skull.

Barndopet hölls i Torekovs fina kyrka för min fasters 5e barn Kaspar.
Efteråt fick vi jätte god mat hemma hos Henne.

Potatis, kyckling, sallad & (det måste jag prova själv) ANNANASSÅS. Den va verkligen jätte god!

Nu efter att jag städat hos kaninerna & matat dom så har vi käkat tacochips med ost på. (extremt fett = ÅNGEST!). :D


Imorron ska jag försöka orka jobba på kvällen för nu har jag fått 10 h i veckan i 5 v, tills mamma är klar med sin smärtutredning. Det fyller gott i plånkan!

Ha en mysig Söndag kväll alla!!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback