Fick visst ryck även idag!

Har länge tänkt att jag velat klä om stolsdynorna här hemma!

Så Idag fick jag ett nytt ryck o körde till ikea en sväng o köpte lite tyg, super söta gardiner (99 :-) & en matta! :D
Hittade först mattan med prickar på för 199 :-, sen fick jag syn på tyget med prickar på o kunde inte låta bli o köpa de med. Blev även lite tyg till det andra möblemanget i "finrummet".
Så när Pontus kom hem från Innebandyn så satte vi igång dirr o börja klä om!

Det gör såå jäkla mkt för hela rummet att man bara klär om dynorna! Behövs bara 1,60 m tyg till 6 stolar i den storleken. :D
Och Nu fattas bara att det möblemanget med blommiga dynor ska lasseras vitt, och det med prickar ska lasseras svart!

SKIT SNYGGT! ;D

För övrigt så har jag idag även jobbat några timmar, städat & fixat med autogiron! Effektivt! :D


(en av bilderna med prickarna är före & efter!! Skit fula va dynorna innan!!) :-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback