Frukost & mina kosttillskott!

Dagens frukost blev samma som igår fast jag la till både pumpakärnor & hasselnötter! Skit gott! :D

Tar ju även mina vitaminer m,m varje morgon!
Vissa tycker att det är utkastade pengar medans andra säger att det är bra med kosttillskott..

Jag tar dom för mitt kassa immunförsvar & tycker faktiskt att det hjälper.
Sen jag börja med alla olika tabletterna har jag inte varit varken lite sjuk när jag väl blir dålig, eller blivit sjuk lika ofta!

Dock spelar de ju in om man äter nyttigt & tränar, sen även den psykiska hälsan spelar roll för immunförsvaret!

Jag tar :

- zink
- omega 3
- multivitamin med mineraler
- silica
- b-komplex :D



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback