Gårdagen!

- Dammsugade först hela huset efter frulle & kaffe.
- Fixa disken, sortera, tvätta, hängde & vek tvätt.
- Elda m.m.
- sen dirr till jobbet.. & som planerat somnade lilla Millan i bilen & sov sen där i mer än en timme medans jag jobba, sen fick hon sitta i vagnen o titta på och äta lite riskaka & russin. :D

Det funkar hur bra som hellst o ha med henne. Jag ääälskar att hon inte behöver va på dagis o dra hem alla magsjukor m.m som alla andra skriver att dom & deras barn åkt på.
Så tyvärr ser jag iinte fram emot när hon ska börja på dagis.

- men iaf, sen direkt hem, laga mat, fixa iordning oss och vidare med Millan till sin kompis Hemi! Tack för hjälpen snälla ni!
Sen for vi på seans... OCH... Bara för att jag sååå gärna ville att Pontus skulle få besök så fick ingen av oss de. :-/ tyyypiskt!

Idag kommer Hemi till oss en stund ist. :-) kul att man kan hjälpa varandra lite ibland.

Förresten!! --------->

Jag skickade i förrgår in min ansökan
Till MUNKA LJUNGBY FOLKHÖGSKOLA! - hälsocoach!!! :-)
Nu håller jag tummarna för ett
Positivt besked!! Alla måste hålla tummarna för min skull! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback