Helgen är nu över!

Och det har hänt rätt mkt som det alltid gör! :-)

I fredes var vi på Bio i Ängelholm o kolla på Mama!! Såååå jäkla rälig! Blev rädd om & om igen heeela tiden! Skit häftigt! Haha. :D

Igår tatuerade jag först 2 personer, sen åkte vi ner till gymmet för o träna bröst/triceps & hade en lördags fottardag! :D
Alltid lika kul o få lite bilder & jämföra med!

Än så länge ser man inte sådär jätte mkt förändring på armarna, utan de syns mer när jag spänner dom.. Men jag har minsann blivit tajtare runt både midja & rumpa!! Yeees... ;D
Och bröstet börjar man skymta lite muskler hela tiden.

Det är bara till att fortsötta kämpa, för snart kmr det synas mer & mer!!

Idag ska Pontus först köra cross, och under tiden ska jag baka för idag blir de lite kalas för att Pont har fyllt år. :-)



//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback