Måla, måla, rolla!

Ja idag fick jag ryck & började äntligen måla om i halva tvrummat!

Nu är det svaaart! Och en vägg spara jag brun eftersom där ska bli en skiiit snygg fondvägg av svart tapet med silvriga döskallar som är formad av små blommor! :D

Andra halvan målar jag nästa gång jag får ryck. ^^ haha!

Tränade även bröst/triceps idag! :D

Sen hade vi finbesök av Sandra&Ronk så de blev kaffe, babbel & Millan och Hemi lekte, snurra, dansa & bråka lite om vartannat. Haha. :D

Så det blev en bra dag även om jag fick vakna 05.50 av att lille Tollen rev Millan när han satt o lekte in mellan spälorna på sängen.
Dock hade hon nog vaknat strax efter ändå eftersom hon e rääätt morgonpigg.
^^

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback