Min förra rutinfrulle!

Jag brukar annars äta en inte eiktigt lika god frukost! Haha. Och har ju haft en annan blogg till min träning men det blir för jobbigt o uppdatera 2 st bloggar!
Så därför kommer jag framöver bara uppdatera i denna bloggen!

Så denna kmr handla om allt som
Pågår i mitt liv!
Och därför vill jag tipsa om denna frukosten här ist. :D inte lika god men nyttig iaf. :-)



- FIBERHAVREGRYNSGRÖT med linfrön. 2 ägg & olika vitaminer & omega 3.

- 1 dl fiberhavregryn.
- 2 dl vatten.
- halvt kryddmått salt.

Blanda och sätt in i micron i 3 minuter.

Servera med mjölk.. Eller.....

- kanel.
- banan, äpple, kiwi, päron m.m.
- russin, olika nötter.
- hallon, blåbär, björnbär, jordgubbar m.m.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback