Mysfredag!!

Nån gång ibland får vi en hel dag tsms.

Imorse va jag hos TANDLÄKAREN!!
Har dragit mig från de i många år pga tandfickor jag hade förr!
Trodde att mina fickor skulle va hemska, men till min förvåning så va dom borta! Läkta!
Så jag har alltså oroat mig i flera år för att gå dit för att få höra att mina tänder va fina! Haha. Så nu släppte en stooor sten från mitt bröst! Skönt som tusan. :D

Sen flängde vi till Ängelholm o köpte gipsplattor till garaget o sen hjälpte jag älskling o dra loss alla gipsskruvar som stack ut i halva garaget. :-)

Nu ikväll har vi ätit god middag, druckit vin & glott Innebande på tv. Mysig & efterlängtad kväll.


Glöm inte glo in min andra blogg! ;D
Www.FitnessforHealth.blogg.se

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback