Tatueringen!

Jag fortsatte fylla på med linjer upp på låret igår o På bilden ser man min gamla fula fisk o lite annat trögt som jag testade när jag va helt nybörjare! Pinsam e den.. Haha.

Men den kmr snart täckas nästan helt av en stor fjäril & på det som är utanför fjärilen ska jag sätta rosor eller nått annat mörkt som kanske kan täcka det svarta!

Där ska fler blommor på låret bland linjerna & även en text ovanför de. Och jag ska försöka tatuera ända upp på höften om jag kan se nått där. Haha. :D

Alla blommor ska skuggas & det ska skuggas vid linjerna, som för den delen ska bli fler. Haha.
Än så länge ser det väldigt tomt, glest & rörigt ut men de ska jag råda bot på när allt läkt. :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback