Work hard, be patient, and the rest will follow!

Jag älskar olika peppande citat!!

Igår köra jag ner själv o träna undertiden Pontus hade Millan!

HELT ENSAM PÅ HELA GYMMET!
Såå jäkla skönt!

Vi har delat upp träningen nu iom att vi tränar så regelbundet och ofta.

Måndag: mage/ben
Tisdag: bröst/triceps.
Torsdag: rygg/biceps.
Lördag: axlar/mage.

Idg kmr det hjälp som ska jämna hela vår mark, och jag ska både städa, tatuera, få naglarna fixade (äääntligen) sen färga håret!
Emelie & Alex kmr därför till mig & har en pysslar dag.

Ikväll är det Ekebo & TopCats! Götte! ;D

Därför taggar vi ett pass till på gymmet nu kl halv 8! :D
Sen blir de gottefrulle med oss hem halv 9 innan vi kör ihång.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback